sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Veto poissa....

Flunssa iski, niin ei ole jaksanut oikein luoda mitään.  Jotain pientä on kuitenkin saanut väkerrettyä samalla kun makasin sohvalla.

3D-kuvia sai leikeltyä ja liimailtua tarroilla kasaan.
Sarah Kay on omasta nuoruudesta tuttu tapaus ja ne kuvat luovat muistoja, joten niitä oli mukava leikata ja kasata. niistä tuli mieleeni, että minulla on jossain varastossa lasi, missä on Sarah Kay-tyttö. Tarvisi varmaan etsiä se esiin.


Osa kuvista... kirjasesta tuli 18 valmista kuvaa.
Tyttäreni 4v. halusi myös leikellä ja tehdä 3D-kuvia. Joskus olin hankkinut vähän isompia kuvia ja annoinkin ne tyttärelleni. Yksi ilta meni rattoisasti kaksin leikellen ja kasaten. Olin yllättynyt kuinka hienosti tytär teki kuvia. Ne hän sitten jalosti päiväkotikavereille korteiksi.  Leikatuista ja kasatuista kuvista otin valokuvan...harmittaa, että valmiit kortit jäi kuvaamatta.


Olen minä jotain muutakin saanut tehtyä. Kokeilin kynsilakkakoruja, tein muutaman sormuksen.. Nämä ovat ihan yksinkertaisia, mutta mielestäni kauniin värisiä. Tarkoitus on tehdä hieman jalostetumpiakin. Tarvitsee vain ostaa materiaalia, joista tehdä. Vanhoja kynsilakkoja löytyy vaikka muillekin jakaa.

Pohjalta kuvattuna

Sormuspohjiin liimattuina


Valo eri suunnasta.

Sytykeruusujen materiaalia olen kerännyt tuossa vuoden verran ja alkoi kaapin alusta pursuamaan munakennoja. Piti jo Pieneen Joulupuotiin niitä tehdä, mutta sitten oli muita projekteja. Joten nyt ei auttanut muuta kuin alkaa väkertämään. Nyt tuli pyöriteltyä vain 52kpl, mutta lisää tulossa... Se on kanssa sellaista puuhaa, että pystyy tekemään katsellessa telkkaa, paitsi steariiniin dippaillessa pitää keskittyä vain siihen.
Metri-pizzojen pakkaukset ovat mainioita alustoja ruusuille. Siitä on hyvä nostaa ja sille on hyvä laskea kuivumaan. Sytykeruusujen ohjeita on netti pullollaan, niin en siitä sen enempää ala selostamaan. Minulla oli huonosti palavia pöytäkynttilöitä ja olin ostanut askarteluliikkeestä sinistä kynttiläväriä. (Kuvissa kattilassa sinisempää kuin on)  Lisäksi omistan yksittäisen levyn, niin keittiö oli suojattu ja ruusujen väkertäminen onnistui ihan puuhahuoneessani, jota myös kodinhoitohuoneeksi kutsutaan. 







Ystävänpäiväkin oli sitten... Vaikka... mikä estää viettämästä ystävänpäivää vaikka joka päivä.

Flunssan uuvuttamana sain aikaiseksi yhden kortin tekemistäni kuvista.
Koska olin tehnyt sytykeruusuja, niin oli selvyys, että lahjaksi annan niitä.
Kun muistin vielä ystäväni maininneen, että ei sitten jouluna ollut niitä ostanut, vaikka piti, niin oli lahja enemmän kuin täydellinen. (hän vielä pitää sinisestä)


Korttiin pohjan tein itselleni hankkimalla joululahjalla. Ostin meinaan BigShotin. Sen hankkimista olin suunnitellut jo pitkään ja nyt sen aika sitten tuli.  Kohokuviotaskun, leiman ja stanssin hankin FB:n askartelukirppiksen kautta. Ja tällainen kortti siitä sitten syntyi:


Mottoni korttien tekemisessä:
"less is more".

Tässä kuva ostamastani Sizzix Big Shotista ja muutamia hankkimiani kohokuviolevyjä ja stansseja...































Flunssan kourissa peiton alla olen ehtinyt myös lukea useampaa askartelulehteä.




Joten päässä muhii ideoita...nyt vaan pakkolepo ja kuumaa juomaa, jotta saa itsensä toteuttamiskelpoiseen kuntoon. 




Lopuksi vielä:



Hyvää mennyttä Ystävänpäivää kaikille lukijoilleni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti