lauantai 5. maaliskuuta 2016

Paljon olen taas ehtinyt

Silti tuntuu siltä, että mitään en muka olisi saanut aikaiseksi. Olen käynyt leipätöissä pari päivää lisää. Tehnyt kirjallisia koulutehtäviä jonkin verran valmiimmaksi. 

Verhokansion kokosin ja totesin, että pari malliverhoa uupuu, joten tiedossa on muutaman pikkuverhon ompelu. Lisäksi niistä poikkarit ja muutamia ideakuvia liitettäväksi kansioon tarvisi puuhastella.


Niin ja kolmen paikan verhosuunnitelmat pitäisi tehdä ja kasata kankaanpainokansio arvosteltavaksi. Kirjallisia koulutöitä siis edessä...ja paljon.

Olen minä muutakin saanut aikaiseksi:

JesKian uudet kotisivut löytyvät täältä. Sieltä löytyy helpoiten linkit tähän blogiin, naamakirjan sivuille ja uuteen verkkokauppaan sekä yhteystiedot ja kartta työhuonepuotiin. 

Viime postauksessa kerroin myös muutamasta asiakastilauksesta. Toiselle asiakkaalle tein useita kymmeniä brodeerattuja pipoja.

Toiselle asiakkaalle minulla oli ilo ja kunnia suunnitella asiakkaan toiveiden mukaiset essut työasusteeksi. Niitä essuja voi mennä sitten keväämmällä ihastelemaan Aulangon tornikahvilaan.
Tässä kuvat Aulangon tornikahvilan facebook-sivuilta heidän luvallaan julkaistuna.



Ja vaikka ette menisi ihastelemaan suunnittelemiani ja tekemiäni essuja, niin menkää nauttimaan Hämeenlinnan yhdestä kauneimmista paikoista. Enkä yhtään epäile, etteikö sieltä saa maistuvaa kahvia ja paakkelsia. 

Jos Aulangon näkötornista ja ympäristöstä haluatte lukea lisää ja katsella jo maisemakuvia edeltävästi, niin niitä löytyy tästä blogista.

Pimeän kaupan illassa kävin pystyttämässä kojuni Kauppakeskus Linnan käytävälle. Väkeä oli paljon liikkeellä, mutta näin yrittäjän kannalta ei ostavaa asiakasta ollut tarpeeksi. Tulihan käytyä ja tuskin viimeistä kertaa. Ihan hauskaa minulla oli. 




Edellisessä postauksessa oli tehtynä katajanappeja...nyt niistä katajanoksista jalostettiin myös korvakoruja.


Tulossa on muutakin katajaista kevään aikana.

Pääsiäismarkkinoille olen tosiaan tehnyt kaikenlaista pientä... Näitä siis tulossa Leivintuvan markkinoille.



Pääsiäismunat viimeistelyä vaille valmiita, niihin tulossa hieman blingblingiä ja muuta koristetta.

Tämmöisiä olen sitten saanut tehtyä viimeaikoina ja nyt hiihtolomalla pidin "lomaa" fyysisestä työstä, mutta ajatus- ja suunnittelutyötä olen sitten tehnyt senkin edestä.

Muuten... Pimeän kaupan jälkeen työhuoneeni oli kuin pyörremyrskyn jäljiltä, mutta onneksi tavarat löysivät siellä taas paikkansa ja sinne kehtaa asiakkaitakin päästää...

Siis Tervetuloa jos Hatunniemessä päin liikutte ja saa sinne tulla ihan varta vasten. Jos ei muuta niin poiketkaa vaikka vain kahveelle. Minulla harvemmin on kyllä sitä paakkelsia tarjolla, mutta kahvit keitän kyllä mielelläni.

Ensi viikolla olen hyvinkin aktiivisesti työhuoneella. Kevättä ja kesää kohti kun mennään, niin työn määräkin lisääntyy, tuo tammi-helmikuu on yleensä sellaista hiljaisempaa sesonkia, mutta nyt alkaa taas markkinat ja korttelit sekä muut myyntitapahtumat.



 Ihanaa alkanutta maaliskuuta kaikille!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti