perjantai 12. huhtikuuta 2013

Järkyttävää...

...mulla on ainakin 10 erilaista projektia aloitettu ja sitten räävin jokaista vuoronperään. Mistään ei tunnu tulevan valmista. On tulossa neljää erilaista pussukkaa, korttia, laukkuja (kahta erilaista) ja monta muutakin aloitettua tavaraa....saa nähdä milloin saan niistä valmista.

Sen lisäksi olen facebookin erilaisilta askartelu- ja ompelukirppiksiltä ja täältä ostellut kaikenlaista, joista pitäisi sitten alkaa tekemään uusia projekteja. Huh!

Jotain pientä olen kuitenkin saanut valmiiksikin. Farkuista kun olen niitä laukkuja tehnyt, niin punteista saa sitten tällaisia mukavia koreja.















Ulkopuoli on tosiaankin farkkujen puntteja ja vuoret olen tehny vanhoista paidoista.

Lisäksi valmiiksi tuli tällainen vuorellinen (kauppa)kassi.




Tämäkin kierrätysmateriaaleista valmistettua. Ulkopuoli ja sangat tehty tyynyliinasta ja pöytäliinasta ja vuori on myös tyynyliina. Kassi on nepparikiinnityksellä ja siinä ei ole sen enempää taskuja...hyvä vaikka kirjastokassiksi.




Ostin myös uuden kameran. Enää ei tarvitse puhelimen kuvia laittaa, vaan saa parempilaatuista tavaraa. Lelukseni hankin Olympuksen SP-720 UZ:n. Ainakin nyt muutamien kuvien jälkeen olen tyytyväinen. Katsotaan sitten, että onko kuvanlaatu parempaa, kun saan sillä otettuja kuvia ladattua tänne.

Tässä kasa mun keskeneräisistä töistä. Jos kaikki menee niin kuin suunnittelen, niin valmista tulee alkuviikosta.



Niin ja nyt tuli kiire saada yksi "tilaustyö" valmiiksi noin kuukauden päähän...siitä sitten myöhemmin lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti